torsdag 20 november 2008

vill inte äta =(

ja lukas vakna vi 8 och jag gjorde välling, men han åt inte speciellt mycket. så nu ligger han på golvet här och försöker ta sej framåt. lägger han på en mjuk filt men är nästan ingen ide att lägga han där. ligger ändå bara utanför. Martin diskar. =) orkade inte göra det igår.
och jag var nere och la i en maskin tvätt.

jag vill verkligen ha en diskmaskin, går bra några veckor då diskar jag varje kväll, men sen blir jag sååå trött på det. eftersom vi hade en liten i förra lägenheten så saknar jag det. för man vet att det är så skönt att bara ställa in och sätta igång.

idag har vi inga planer så får väl se vart dagen för oss.

2 kommentarer:

Anna sa...

Kan ni inte köpa en liten bänkdiskmaskin då?

Karin sa...

jo vi har pratat om det. men mer än så blir det inte :P vet inte om den kan få plats på diskbänken, ska kolla mått och så.