måndag 10 november 2008

uscha vilket väder

ja nu har jag gått upp martin sover, och lukas har precis ätit en tallrik gröt. sov hos oss inatt, eftersom jag la mej före martin ville jag inte ligga själv så jag la lukas hos mej. såå mysigt. idag vill jag åka in och lämna in stolen och även handla lite, tänkte laga en ny maträtt idag, + besöka min mamma, blir inte att man är där så ofta. väldigt tråkigt. men får väl se när martin går upp.

det är sååå tråkigt väder, uscha, man vill ju bara sova igenom sej sådana här dagar. bättre det kommer snö,

åh igår låg jag och tänkte på min graviditet, typ när man kunde känna lukas fot på magen. men det var ju massa saker som var jobbiga. som halsbränna, kräkningarna i början, uscha, och ryggen. mycket har man ju glömt. och min förlossning, är igentligen helt fantastisk känsla men så sjuk ändå. tacka gud för lustgasen. =) man sitter typ och tänker tänk om jag hade hunnit me annan bedövning vad hade hänt då osv. men det är ju igentligen ingen ide. för det får man aldrig reda på ändå, Alla tycker nog det var en drömförlossning, men för mej, det gick alldeles för fort, hann ju inte me, och när lukas väl var ute så fatta jag nada, typ jaha vad ska jag me han till. eftersom jag hade ställt in mej på att det skulle ta många timmar. inte 4. och jag som skojade me martin "ja vi 4 kanske han kommer" jo 04.07 kom lilleman


neh nu ska jag luffa runt lite på nätet. ha en bra dag.

Inga kommentarer: