fredag 7 november 2008

fyy va trött jag är, vi har beställt pizza, orkade inte laga mat nu, lilleman sover och lär väl vakna imorgon bitti vi halv6, ja vi får åka in me barnstolen imon, uschsa bläää. ska även börja kolla på en annan bilbarnstol me, ska kolla beg på barnvagnscentralen, brorsan och anna ska ju ta våran sen. ska äta middag hos martins föräldrar imon, fira farsdag. åh vad jag saknar min pappa när det börjar närma sej en sådan här dag. är som en kniv i hjärtat. men vad ska man göra, sörja och gå vidare. är väl det ända, har ju mina älsklingar som gör dagen så otroligt rolig. lukas ler för det minsta lilla. och skiner upp som en sol, när han ser mig el martin =) åh det gjorde pappa me när han var vaken på sjukhuset, den korta stund han var det. livet är hårt ibland, så ta verkligen vara på det.

neh nu ska jag äta goood pizza och kolla tv/film, blir mycket film tittande om dagarna =)

hej svejs

Inga kommentarer: