söndag 9 november 2008

ja klockan går fort om dagarna. var ute på en promenix innan, behöver inte gå långt innan lukas somnar, han tycker verkligen om det, så nu sover han så sött i sin säng. martin kollar fortfarande på hornblower. hehe. och jag sitter och funderar på vad vi behöver i julklapp, det ända jag kan komma påär, kaffebryggare, presentkort någon stans så jag kan köpa lampor. sovpåse till lukas. det är det ända som jag kan komma på, som vi verkligen behöver. jul är verkligen en högtid då det går åt en massa pengar. vi har bestämt att vi ska inte köpa nått till jenny o jimmy och dom inte till oss, eftersom vi ger och tar hela tiden. jag vet en som kommer få mycket och han heter lukas. hehe, vi har köpt en sak som vi slagit in, känns lite mesigt, men vet hur mycket han kommer få, och han får ju saker av mej nästan dagligen, så mycket kläder som han har. uscha. ifs så har jag sålt några få på tradera. har kollat på bilstol me tror det blir en Akta graco cosmic comfort el XPT får se. han har snart vuxit ur den han har. han är ju ganska lång. han är redan 70cm om inte mer. jaja neh nu ska jag göra lite andra saker. over and out

Inga kommentarer: