söndag 26 juli 2009

myspys

igår var det bara en sådan seg dag. gjorde inget nyttigt alls. sov även middag alla 3 på eftermiddagen.


sen åkte vi och handla. hade ett recept jag ville göra. så fick bli god mat med film och godis sen.

lukas var helt crazy igår. riktig pajjas. bara busade och höll på och ja jag vet inte vad. kul hade han iaf =P så i affären kollade alla på han med ett litet smile =P
även om lukas precis vaknat när vi åkte. så var han så trött när vi kom hem . så då gjorde vi välling och la han. och han somna igen. och vaknade nu vi 7 ungefär. men fått välling och sover nu igen. tröttis
han har inte varit rolig den senaste veckan. som hos mamma var han så jobbig. men vet varför, mer tänder. nu kommer alla kindtänder. på ena nedre sidan känner man dom bra. och lite på den andra. men uppe är han så svullen. ska ju till tandläkaren med han nu i augusti. ska bli kul
och plutten börjar dagis den 10 augusti. ska bli så kul. hoppas han kommer trivas.


här är receptet om ni vill testa. var så underbart gott och enkelt. kommer vi nog göra oftare


Klicka Här

sen blev det film. inga direkt höjdare så ingen ide att nämna dom.

till en helt annan grej. kommer i mina vanliga byxor nu. har ett par som jag hade problem med innan jag var gravid. men inte nu längre. =) så glad. har ju lite bebismage kvar. men inget som stör mej så mycket. bara hålla min kost och försöka gå ut mer. varit segt på den biten ett tag nu. så det har gett resultat iaf =)

har inte en aning om vad jag väger. måste f*n ta och köpa en våg.

Inga kommentarer: