måndag 13 juli 2009

lilla golfaren

igår åkte jag och Martin upp och slog lite bollar. gick väl hyfsat för mej, med tanke på att det var första gången jag riktigt slog. har ju testat att slå ut 2 bollar innan. så det räknas inte =P swingen har jag inte riktigt koll på än. får väl se om jag ska börja spela sen. fick ganska ont i handleden/armen. är antagligen lite muskler som jag inte normal annvänder.

sen putta jag och det är jag mycket bättre på. =) Martin träna lite i bunkern. gick ganska bra.

sen fick även lukas putta lite. såg väldigt gulligt ut. sprang runt med alldeles för lång klubba och försökte slå bollen. =) men när han fick stå framför mej och hålla i klubban och jag putta så var han så glad =)

sen när vi skulle gå därifrån så blev han så arg. tjöt som en stucken gris. stackarn, han tyckte det var så roligt. men han promenera så fint tillbaks till bilen sen, efter lite protester. så får väl se om han ska spela sen.

dom riktiga barn klubborna är från ca 6-7år, men finns ju set i plast. så får se hur vi ska göra.


Idag ska jag åka till Ullared med kusin Hanna och några till. så Martin och lukas blir hemma själva. har bara några få saker jag ska köpa. men ska försöka hålla i pengarna. hmm får se hur det går.


skulle igentligen vilja sova lite till. men lukas väckte mej vi 4, bytte bajs blöja och gjorde välling, så han sover gott. har städat lite. skulle igentligen vilja göra det mycket men vill inte väcka mina älsklingar. så får nog hålla mej på nedre plan tills dom har vaknat.

Inga kommentarer: