torsdag 23 juli 2009

bor hos mamma tills imon

jag kom till mamma i tisdags. eftersom martin ska på konsert idag i köpenhamn på metallica. så jag ville inte vara hemma själv. så jag och lukas har varit här.

idag var vi på diabetesmottagningen med mamma. Och Lukas sprang runt lite och busa med mej. riktig skitunge är han =P

sen kommer mammas nya kille idag. känns så konstigt. men hoppas att vi ska komma överäns. verkar väldigt trevlig iaf.

sen igår var jag och lukas och grilla hos hanna. drack några groggar men blev inte direkt full. så vi halv 12 eller nått traska vi hemåt. då hade lukas sovit i vagnen ett bra tag. var väldigt trevligt. Allis är så sööt.

hatar verkligen att vara ifrån martin, känns så tomt. ingen att krama och mysa med =( men har ju min lilla plutt lutt här iaf. =)


neh nu ska jag äta lite. var lite av dagen

Inga kommentarer: