lördag 24 januari 2009

mina älsklingar sover än. men är dags att väcka lukas snart, ska nämligen äta kalkon hos martins föräldrar halv 4, så ska packa och ge han mat och sådant. väckte martin men han somna om igen. jag skulle verkligen behöva sova somna kanske halv 4, hade så ont så kunde inte slappna av. alltid är det något som krånglar med min kropp. nu har jag väldigt ont i lederna. typ nästan lite som foglossning om jag nu ska jämföra med nått. och kommer i perioder. oftast nacke/axlar. och fotlederna. även handlederna och armbågarna gör ont men inte alls lika mycket. + huvudvärk och int i käken på nått konstig vänter. vet inte vad de är som händer med min kropp. åldras väldigt mycket förtidigt =P. har varit väldigt kostiga besvär den senaste tiden. orkar inte dra upp allt, men är säkert inget. kanske att jag är mycket stressad. och inte är i den ljusaste perioden just nu.
jaja skit i d nu. ska inte klaga så mycket

neh nu måste jag väcka killarna. skriver mer sen

Inga kommentarer: