torsdag 22 januari 2009

flytt??

ja nu har det kommit upp igen. eftersom martin jobbar i borås. och våran hyresvärd är så snål. och det gör att det är tråkigt att bo här. orkar inte berätta all skit. så löjligt. så är det någon som har ledig el ska sälja så hör av er. inte allt för dyrt bara. =P men har hittat några. men kan inte göra intresse anmälan eftersom jag inte vet vad martin kommer tjäna per år. och får inte tag på han. MEN säger jag bara, blir galen när jag inte får tag på han. annars hade jag kunat skicka 5st intresse anmälningar. för kolla kan man ju alltid göra

men ska prata lite me martin. för jag tror vi kommer få det bättre i borås. vi betalar nu med hyreshöjningen 4.650kr och tycker det är mycket för en såpass liten 3a i fritsla. så kan nog få billigare el iaf finare för det priset. + att det blir inte lika långt till jobbet för martin.

bara fördelar. finns säkert nackdelar men dom vill jag inte tänka på. =P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Karin!
Ja, det är mycket i hyra för en lägenhet i Fritsla. jag bor i Bostäders hus, nära jobbet så jag kan gå. Ring dit o fråga, det kanske finns ledigt här där jag bor så har han gångavstånd till jobbet precis som jag.
Kram.........../Ewa

Karin sa...

ja jag har kollat lite me ab bostäder. men måste få martin att flytta me =P han är väl inte så haj på det än, han vill helst vänta lite. vad heter det där bor??
kram