söndag 18 april 2010

RIP

martins mamma gick bort igår förmiddag, hon dog hemma. så har varit lite jobbigt. martin kommer hem idag/ikväll någon gång.

men detta var ju väntat sen länge, hon kämpa in i de sista. så för mej var de en lättnad. jag vet elakt, men hon låg bara i sängen hemma me massa morfin och mediciner och kunde knappt prata. hade även fått lunginflamation, och hade bara 1 halv lungkapacitet. hade cancer, den tog tills slut över hela hennes kropp. sen den gick in i ryggraden så har de gått fort.


lite annat:

ikväll har jag och lukas varit med joakim och lasse. hanna är fast i spanien pga av askmolnet. men kommer hem o någon dag, saknar henne så. jag var hemma själv, så jag gick över dit. druckit vin och kollat fotboll, lukas har busat med joakim. var ju helt klart bättre än att sitta själv hemma. finns ju inge tråkigare

kom hem för ett tag sedan. känns så ensamt. vet inte vad jag ska göra. inga tv kanaler och har ju sett alla filmer.

jaja de ger sej. ta hand om er. ta vara på nära och kära

Inga kommentarer: