måndag 8 juni 2009

nu är jag tillbax. mamma fick aldrig "manbesök" och lukas hade så kul. och allt gick så bra.

ja vi var på bröllop så fint =) hemma hos helenas föräldrar. sen var det 3 rätters me olika vin till. och sång och sedan bröllopstårta. och massa annat gott. var väldigt roligt iaf.

sen åkte vi till martins kompisar som hade haft grabbkväll. så jag var ensam tjej. inte så kul. men dom flesta drog till varberg så vi gick hem vi 1 eller nått.

men skulle nog träffa dom mer i sommar.

igår åkte vi och slog lite bollar på golfbanan. jag putta och det var första gången i mitt liv. och var väldigt bra. slog även några bollar men det gick väl sådär. känns så mesigt att stå med benen i sär och böjda ben och sen så ska man swinga. njaa får se om jag börjar spela golf eller inte =P men kuul är det.

ja lite bilder kommer väl sen. har sovit länge idag, och ska städa och tvätta och lite sådant sen.

Inga kommentarer: