torsdag 28 maj 2009

är så trött

är så trött idag. lukas har varit lite extra gnällig. eller så tycker jag bara det för att jag är trött.
kommer nog somna tidigt idag iaf.

martin hade någon kurs på jobbet. men är på väg hem. och lukas har rivit ut det mesta i bokhyllan, och alla våra lakan, örngott, m.m i sovrummet. har ingen lust att vika om det =P

imon är martin ledig, så han ska iväg och spela golf. då åker jag in till knalleland och träffar upp mamma där. sen hämtar väl martin mej hos mamma sen.

på lördag ska vi till djurparken me martins bror och hans familj, ska bli skoj. sen efter det åker vi till husvagnen och stannar där tills söndag kväll. bara vi nere då, så blir lugnt.


idag har jag skruvat ihop resten av stolarna till det nya bordet. blir så snyggt. men var en stols "grej" som var fel och en dyna som det var ett jack i. så blir att ringa imon. så tråkigt när det händer.

sen har vi gjort fruktsallad, jordgubbar, mango, banan, äpple, päron, annans, vindruvor, honungsmelon, tror det var allt. och så lite lättvispad grädde till. mums

neh nu ska jag göra lite annat

Inga kommentarer: