fredag 26 december 2008

mer bilder sen

japp kommer sen. mina klappar har jag inte fotat ännu. + dom vi fick mer tillsammans.

igår var vi på kinna hotell, fy vad folk det var. men vi förfesta först hos loui och sen dn. jag var ensam tjej. sådär kul. martin träffa otroligt mycket folk. han är en legend i kinna alla känner han. känns så iaf. och han e the man, så kallar dom han =P ja men det är roligt att han får träffa alla sina polare. blir ju inte så ofta nu förtiden. jag hade väldigt trevligt me, prata lite me johanna, sen några andra tjejer som jag inte vet namnet på. + hans kill polare. det ända tråkiga var att jag drack och drack men blev inte så påverkad. sen gick vi hem från kinna till martin föräldrar bor inte jätte långt där ifrån men är en bit. vi var väl hemma vi 3 kanske. sen gick jag upp vi 9-10 tror jag och då satt lukas där uppe. =)


och idag satte han sej upp från ligg läge. första gången =) och tror han kan sitta utan stöd nu. är nog bara jag som är lite rädd att lämna han sittandes. lägger alltid något mjukt bakom =P

Inga kommentarer: